woensdag 21 december 2016

Gratis knipvellen weg te geven, het is tenslotte bijna kerst

Wat heb ik toch een leuke klanten :) Van een klant heb ik een flinke stapel knipvellen etc. gekregen. Ze heeft niet zo veel tijd meer voor haar hobby en heeft ze aan mij cadeau gedaan. Uiteraard zat er voor mij wel wat leuks tussen aan basispapier maar ook heel veel 3d knipvellen van Studiolight en andere merken en dat is toch niet zo mijn ding. Ik denk dat het bij elkaar wel drie kilo is.

Omdat ik er niet al te veel werk aan wil hebben wil ik het niet opsturen maar mag je, als je interesse hebt, langskomen in Beverwijk in mijn workshopruimte om wat op te halen. Uiteraard Op=natuurlijk ook echt OPPPPPPPPPP. Ook leuk om te combineren met een leuke workshop!

Wie o wie doe ik hier een plezier mee?

Heb je interesse bel of mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten