dinsdag 12 januari 2016

Winnaar prijsvraag is bekend

Joke had het juiste aantal geraden en Roely werd een goede tweede
Afgelopen zaterdag 9 januari jl. had ik 'Openhuis' in mijn workshopruimte/winkel te Beverwijk. Men mocht raden hoeveel hartjes er in de bokaal lagen. Uiteraard was het niet al te zichtbaar anders zou niemand het raden. De aantallen varieerden van 72 tot 7 maar het juiste antwoord was 15 en dat heeft Joke geraden! Roely werd 2e met 14 stuks. De dames mogen allebei een workshop met de leuke stempelset What I love van Stampin'up! komen volgen. Ik zal jullie per mail een aantal opties doorgeven.

Alle anderen deelnemers zal ik per mail op de hoogte stellen, dat zij helaas niet gewonnen hebben. Wil je ook een workshop volgen met deze mooie set? Stuur een mail naar: jacquelineseverijns@me.com dan zet ik je op mijn verzendlijst met workshopdata.

Dit was de vaas waar de hartjes in zaten  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten