woensdag 6 januari 2016

Wekelijkse aanbieding (Weekly deals) van woensdag 6 januari 2016

Echt een topaanbieding deze week, het magnetic platform voor de bigshot! Yes. Ik kan niet meer zonder. Het is zoveel makkelijker om de thinlits op de plaats te houden. Ok hij kost evengoed nog 36,75 euro. Maar tot en met 31 maart krijg je bij een besteding van 60 euro of meer een gratis artikel uit de Sale-a-Bration folder daar zit je dan al bijna op.  En, als je hem bij mij besteld krijg je ook nog een gratis workshop naar keuze! Ook kun je de bestellingen gespreid doen zodat je het verdeeld over drie maanden. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Klik hier voor alle Weekaanbiedingen. De weekaanbiedingen beginnen altijd op woensdag tot en met dinsdag dus. Wil je bestellen? Dat kan rechtstreeks via mijn webshop of via mij (dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.

Hierboven een paar voorbeelden wat je kunt maken met de stempelset Love Blossoms en de bijbehorden thinlits.
Meld je aan voor de digitale stempelkaarten post als je op de hoogte wilt blijven van mijn workshopactiviteiten! Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten