donderdag 15 februari 2018

Welkom in mijn team Annita

Tjoep tjoep, Annita Venema heeft zich ook in  het stempelavontuur gestort. Annita is al langer creatief maar nog niet zo lang met stempelen....tja wat is dan mooier dan profiteren van de geweldige aanbieding tijdens deze Sale-a-Brate periode...

Ook demo worden? Kom gezellig in mijn team en tijdens deze Sale-a-Brate periode extra aantrekkelijk en mag je voor 129 euro betalen voor 175 euro uitzoeken en nog twee gratis stempelsets twv max. 122 euro.

Wat doe je als Demonstrator voor Stampin’Up?
Als je je in wilt schrijven omdat je graag wilt profiteren van de korting die je krijgt als demonstratrice hoef je verder niets bijzonders te doen dan alleen je in te schrijven en vervolgens je eigen verlanglijstje bestellen.
De voordelen voor jou
Je hebt weinig geld nodig om te starten, om te investeren in je ‘eigen bedrijf
– Je ontvangt 20% korting op de producten die je zelf koopt en ontvangt bij een bepaald bedrag gratis producten
– Je bepaalt zelf hoeveel tijd je wilt besteden
– Je krijgt van Stampin’ Up! allerlei ondersteunende middelen om goed te kunnen starten
– Je hoeft niet zelf een eigen webshop te ‘lanceren’

Je kunt “kortings” demonstratrice zijn. Je koopt dus alleen voor jezelf producten met korting en die kun je ook voor je familie of vriendin kopen. Je kunt een korte termijn demonstratrice worden. Heb je een bepaald doel waarvoor je wilt sparen?
Wil je meer uit je hobby halen en ook geld verdienen? Dan kun je de producten ook aan anderen verkopen, bijvoorbeeld je ‘stempelende’ vriendinnen. Dat kan bijvoorbeeld door een stempelparty  bij mensen thuis of bij jou thuis. Je bedenkt eenvoudig te maken projecten of moeilijk. Afhankelijk van je doelgroep. Inspiratie en tips ontvang je van mij of van de mede demonstrators en natuurlijk van Stampin’ Up! zelf.

Meer over mij en wie weet wil je in mijn team
Ik ben Jacqueline Severijnse en ben in 2015  gestart  in het team van Carine Kuin, dat is dus mijn upline.
Ik heb heel lang gewerkt in de financiĆ«le dienstverlening in creatieve functies echter dit werk kan ik door mijn lichamelijke beperkingen niet meer doen. Toen ik met deze creatieve hobby in aanraking kwam ben ik eigenlijk besmet geraakt met het stempelvirus., ook omdat het zoveel rust in het hoofd geeft. En ik kan ook mijn creativiteit kwijt.  Sinds 2016 hebben wij een winkel/workshopruimte in Beverwijk (Bankenlaan 54) achter ons huis en ontvang daar mijn klanten voor een workshop of ga naar klanten op locatie. Het Hobbyhofje dus.

Maandelijks organiseer ik een teamavond en dan zijn we gezellig met gelijkgestemden onder elkaar, we maken meestal iets voor elkaar om elkaar te inspireren, we kletsen veel en soms genieten we ook nog van een wijntje....:)

Spreekt het je aan? Kom gezellig langs.... of Klik op deze link om je aan te melden in mijn team: de stempeldames

Zorg wel dat je je wensenlijst twv 169 hebt klaarliggen :)







Team Stempeldames (en elke maand hebben wij een teammeeting bij mij in de workshopruimte, gezellig kletsen, elkaar inspireren en dat kost je niets)
Danielle Herts-van Nes (heeft geen fb etc)
Wil je nader kennismaken met Ellen Liefting, klik hier.
Hanna Wesseling-Maitimu
Of Marielle Bouwes 
Of Annita Venema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten