vrijdag 29 december 2017

Gratis koffie/thee tijdens openhuis 3 januari 2018 en 13 januari creazaterdag

Zoals je wellicht al weet start op 3 januari 2018 de Sale-a-Bration periode. Deze periode duurt drie maanden en dat begint bij mij met een openhuis in mijn workshopruimte te Beverwijk van 11.00 tot 17.00 uur. Je mag gratis aan de slag met de geweldige nieuwe set 'In de bloemetjes zetten' en we maken een doosje met de gift bag punch board.

Gratis koffie/thee en inspiratie in mijn workshopruimte te Beverwijk. Ook heb je als eerste de kans om aan mijn 'retired' sets te komen. Deze gaan weg omdat ik ze toch ook niet allemaal bewaren kan. Wie weet zit er wat leuks voor je tussen. Alleen vandaag gaan deze voor 50% van de aanschafwaarde weg. Ook sets uit eerdere jaren mogen alleen vandaag tegen 50% weg.

Gratis doosje maken tijdens openhuis op 3 januari 2018 bij www.hobbyhofje.nl
Ook geld verdienen met je hobby?
 Extra aantrekkelijk om in te stappen in de eerste drie maanden van 2018. Naast het extra shoptegoed mag je 2 stempelsets uitkiezen twv maximaal 122 euro! En natuurlijk SUperleuk als je dat bij mij doet. Elke maand organiseer ik een teamavond waar je gratis aan mag deelnemen in mijn workshopruimte en dan maken we een creatief project en het is uiteraard SUpergezellig. Meer info, bel of mail wanneer je wilt.

13 januari 2018 CREAzaterdag. Ja, je leest het goed een hele dag stempelen en gezellig samen aan de slag in mijn workshopruimte te Beverwijk.

We beginnen het jaar goed! Een hele dag, stempelen, kletsen en lekker met elkaar creatief aan de slag. We gaan o.a. aan de slag met de nieuwe ‘Brusho’, de blenderpens, de aquapens en de geweldige nieuwe set ‘in de bloemetjes zetten’. Ook maken we een
naamkaart met bijvoorbeeld de geweldig leuke panda’s. De foto’s in deze aankondiging is de helft van wat we gaan maken. De rest is een verrassing.
Wil je meer info? of direct aanmelden mail naar hobbyhofjebeverwijk@gmail.com

Deze gezelige zaterdag vindt plaats in mijn workshopruimte
te Beverwijk en inspiratie is gratis. En tevens ‘verkoop’ ik daar mijn stempels die niet meer in de collectie zijn. Wie weet zit er nog wat leuks voor je tussen.

De lunch bestaat uit een heerlijk stokbroodje met filet of gezond ofbrie en verse jus d’orange. Koffie/thee onbeperkt voor 32,50. Neem je liever zelf je lunch mee? Dan betaal je 30 euro.

Heb je speciale verzoeken qua lunch of stempeltechnieken?
Laat het zsm weten.

Kom je een keer gezellig met je ‘hobbyvriendinnen’ dan
plan ik voor jullie ook graag een andere datum!




Party panda naamkaart (gaan we oa maken op 13 januari 2018 bij www.hobbyhofje.nl
Een heel doosje gevuld met de prachtige nieuwe set 'in de bloemetjes zetten' (gaan we oa maken op 13 januari 2018 bij www.hobbyhofje.nl
Brusho techniek icm de nieuwe stempelset beautiful day (gaan we oa maken op 13 januari 2018 bij www.hobbyhofje.nl
En tot slot een goed uiteinde en een gezond, gezellig en creatief 2018
Tot in 2018!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten