dinsdag 13 juni 2017

6 Nederlandse stempelsets Stampin'Up

Goedemorgen, er zijn maar liefst 6 nederlandse stempelsets inmiddels......heb je ze al gezien? Nu twee als bundel te koop dus met 10% korting. En als je bij mij besteld ontvang je 10% spaartegoed wat je in 2018 weer kunt besteden aan Stampin'Up producten.

Zelf heb ik ze nog niet allemaal (helaas moet ik ook keuzes maken) maar wilde jullie toch deze even laten zien.Wellicht heb ik eerdaags genoeg flexpunten gespaard als demonstratrice en kan ik ze daarvan bestellen.
Boeket vol goede wensen inclusief bijpassende framelits nu in een bundel dus je bespaart 10% 62,00 euro

Thuiskomen, set inclusief framelits nu 10% korting 60,25 euro

prachtige teksten 40 euro


Recht uit het hart 45 euro

https://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=145078
Voor elke gelegenheid, lekker voor in je agenda, planner etc. en leuke prijs 21 euro

sentimenten 36 euro


Zit er iets voor je tussen? Laat het weten en bestellen kan via de webshop of liever niet met je creditcard betalen, dan mag je mij bellen of mailen en bestel ik het voor je.....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten