dinsdag 8 november 2016

Inspiratie kan ook te overweldigend zijn :(

Je kent het wel, je bent op zoek naar inspiratie en dan .......ja dan wordt het teveel. O, dat is leuk, en die en die, ja en die ook....nou dat heb ik best wel vaak. Afgelopen weekend eerst vrijdag naar de Kreadoe geweest en zaterdag naar het Stampin'Up event voor demonstratrices in Nederland. Nou dan heb je aan inspiratie geen gebrek. En dat wil ik graag met jullie delen. Morgen van 13.00 tot 17.00 uur ben je welkom om even te komen snuffelen en misschien een bestelling te doen.
Dit was mijn SWAP

Afgelopen zaterdag had ik dus 50 SWAPS (ruilkaarten) gemaakt en deze geruild met andere demo's tijdens het Onstage event te Amsterdam. Wat een leuke doosjes en kaarten heb ik daarvoor teruggekregen. Alle demonstratrices uit Nederland mogen daarbij zijn en wij krijgen dan de voorjaarscatalogus al in handen en de Sale-a-Bration :) wat een mooie dingen komen er weer aan en wat was het een lange maar leuke dag. En dan ontmoet je andere demonstratrices die echt werk hebben gemaakt van hun demoschap en die eindigen gewoon in de top 100 wereldwijd....WOW geweldig hoor. Van je hobby echt je werk kunnen maken. Mijn doel #6monthstampingoals is in ieder geval veel workshops met gelijkgestemden doen. Lekker en gezellig creatief bezig zijn. Daar wordt toch iedereen blij van. Heb je een idee of tip voor iets leuks, ik hoor het graag.

Ook lid worden van de gezellige Stampin'Up club? Ook genieten van veel extra korting en misschien wel geld verdienen met je hobby? Of samen met je vriendinnen genieten van kortingen? Lees er hier meer over en als je nu instapt geniet je ook in januari volop van alle voordelen van de Sale-a-Bration. Wil je eerst meer info. Bel of kom langs.

Stiched Framelits, zooooooo mooi!
Had je ze al bekeken? Ik vind ze echt te gek. Een set van 12 die echt heel mooi met elkaar combineren en natuurlijk met diverse stempelsets. Klik hier om ze in de webshop te bekijken



Workshop 8 november Warm Winter Wishes

Om 19.30 heb ik nog 2 plekjes beschikbaar. Kosten 20 euro inclusief alle materialen koffie/thee en wat lekkers. Aanmelden mag via dit mailadres.
Kerstkaarten maken?
Heb je zin om een paar leuke kerstkaarten te komen maken? Informeer naar de verschillende mogelijkheden. Ook kan ik evt. op locatie bij jullie komen. Heb je bijvoorbeeld een leuke groep waar je creatief mee bent, laat je een keer verrassen door Stampin'Up!


Korting op kerststempels van 25% tot 30 november 2016Bestel je bij mij dan ontvang je over je aankoopbedrag 10% spaartegoed wat je in 2017 weer bij mij besteden kunt aan Stampin'Up artikelen.








Cadeautje gekregen van mijn uppie Carine Kuin, bedankt!




 

 

 

 

Elke woensdag van 13.00 tot 17.00 uur geopend voor een flinke dosis inspiratie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten